1 oordopje werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) (moet dit hier of bij accessoires?) Bij mijn iphone 3gs heb ik de oordopjes gekregen met de afstandsbediening erop. Erg handig en werkte altijd super ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 oordopje werkt niet meer.
(moet dit hier of bij accessoires?)
Bij mijn iphone 3gs heb ik de oordopjes gekregen met de afstandsbediening erop. Erg handig en werkte altijd super goed. Sinds vandaag werkt het rechter oortje niet meer (waar ook de afstandsbediening op zit). De afstandsbediening werkt nog wel gewoon! Kan ik met hiermee naar een applestore gaan, en valt dat dan onder garantie? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rechter oordopje doet het niet? | knaapjen | iPhone algemeen | 5 | 14-03-10 14:49 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Oordopje's passen niet? | Masaki | Archief | 4 | 03-08-08 14:23 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|