Rechter oordopje doet het niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds vandaag doet mijn rechter oordopje het niet meer. Ik hoor nu alleen nog maar geluid door mijn linker oordopje. Ik heb ook andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rechter oordopje doet het niet?
Hallo,
sinds vandaag doet mijn rechter oordopje het niet meer. Ik hoor nu alleen nog maar geluid door mijn linker oordopje. Ik heb ook andere oordopjes in mijn iphone ingeplugd en deze hadden allemaal hetzelfde probleemm 1 kant doet het niet. heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Blaas eens een paar keer goed in de stereo aansluiting.
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik ook;
ligt het niet aan een instellikng of wat dan ook, of is de stereoaansluiting dan daadwerkelijk kapot? |
|
||||
|
||||
Als de 'plug' niet goed in je iPhone zit, heb je geluid via één kanaal. Een beetje doorduwen helpt dan. Ook vuil (stof) in de aansluiting kan hiervan de oorzaak zijn.
|
|||
|
|||
ipod-touch fout oortjes
hi
ik heb een ipod-touch ik heb laatst gehoord dat de input voor de oortjes niet goed is en dat één oortje het dan niet doet en dat het een fout bij alle ipod-touch is. ik heb dus dat probleem en hebbe meer mensen het?? kan ik er mee terug naar de winkel gaan?? groetjes |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Rechter luidspreker doet het niet | jespertje | Archief | 4 | 28-12-08 12:32 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|