Ziggo (instellen) e-mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn account instellen op mijn iphone 3GS. Hotmail is geen enkel probleem. Ziggo is 1 groot drama... dit heb ik ingevuld: Server inkomende post: hostnaam: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziggo (instellen) e-mail
Mijn account instellen op mijn iphone 3GS.
Hotmail is geen enkel probleem. Ziggo is 1 groot drama... dit heb ik ingevuld: Server inkomende post: hostnaam: pop.ziggo.nl gebruikersnaam: volledig email-adres (naam@ziggo.nl) wachtwoord: spreekt voor zich Server uitgaande post: hostnaam: smtp.ziggo.nl gebruikersnaam: <leeg laten> wachtwoord: <leeg laten> zou volgens ziggo juist moeten zijn maar aangezien daar een stelletje werken die een boekje oplezen heb je daar niet erg veel aan. Wie kan mij verder helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb ook lang gezocht, maar dit werkt bij mij.
Server voor ingaande e-mail: pop.ziggo.nl Gebruikersnaam: je emailnaam (zonder @ziggo.nl) Wachtwoord: je wachtwoord Server voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl Poortnummer: 587 Gebruik SSL (Secure Socket Layer)/TLS: Ja Voor deze server is verificatie vereist/identiteitscontrole: Ja Gebruikersnaam: je e-mailadres Wachtwoord: je wachtwoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail instellingen Ziggo | lyndon | iPhone algemeen | 147 | 24-12-14 17:13 |
Instellingen Mail Ziggo | mhoops | iPhone algemeen | 12 | 09-04-13 14:32 |
Ipad en mail van Ziggo | Adryan | iPad algemeen | 47 | 02-09-11 23:09 |
E-mail Ziggo | Ad1965 | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 17:04 |
|
|