Batterijduur gehalveerd na update naar iOS 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot en met firmware 4.02 was de gemiddelde batterijduur van mijn iPhone 3GS een kleine 3 dagen, met een gemiddeld gebruik bestaande uit telefoontjes, sms'jes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterijduur gehalveerd na update naar iOS 4.1
Tot en met firmware 4.02 was de gemiddelde batterijduur van mijn iPhone 3GS een kleine 3 dagen, met een gemiddeld gebruik bestaande uit telefoontjes, sms'jes en een occasioneel spelletje.
Sinds de update naar iOS 4.1 is de batterijduur echter teruggevallen naar (amper) anderhalve dag. Is er nog iemand die dit fenomeen meemaakt ? En is er misschien iemand die de oorzaak heeft achterhaald ? Met vriendelijke groet, Berry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb er ook last van, ik heb een ipod touch 2g en kom de dag niet door ookal laad ik hem heel de nacht op
|
|
||||
|
||||
Mijn Iphone 3gs is van een dag naar iets meer dan een halve dag gegaan. Ik laad hem 'snachts op en in de namiddag mag hij weer aan de lader.
|
|
|||
|
|||
Berichtgeving van alle apps uitzetten bij instellingen, problem solved
|
|
||||
|
||||
hmz, bij mij niet...
ik heb men 3G geactiveerd(stond hier ook ergens op het forum want ik vermoed dat dit al een dubbel post is) en ineens houd ie het al 3 dagen uit ipv 1dag en half en ik heb nog genoeg over voor 2dagen |
|
|||
|
|||
alle apps uitzetten, makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe doe ik dat bij instellingen? waar kan ik dat doen bij instellingen. Mijn 3gs is ook na een paar uur weer leeg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterijduur na 4.1 update dramatisch | keegan | iPhone algemeen | 18 | 19-11-10 19:28 |
Batterijduur minder bij update 2.0.2 | golfken4 | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 12:10 |
|
|