batterijduur na 4.1 update dramatisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik de update naar 4.1 heb gedaan is me batterij echt in no time leeg, waar ik vroeger mijn iphone had opgeladen deed ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterijduur na 4.1 update dramatisch
sinds ik de update naar 4.1 heb gedaan is me batterij echt in no time leeg, waar ik vroeger mijn iphone had opgeladen deed ik er dik 2 dagen mee, nu is hij wanneer ik hem s'ochtends oplaad de voglende ochtend helemaal leeg en dat is sinds ik 4.1 heb. Wat me ook opvalt is dat het wireless icoontje continue brand. Ik heb een 3GS overigens. Hebben anderen hier ook last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb net geupdate naar 4.1. Zal even kijken of ik er ook last van heb voor je.
|
|
||||
|
||||
Mijn ervaring is juist dat na deze update de batterij langer meegaat. Ook op een 3 GS
|
|
|||
|
|||
Same here, baal er echt enorm van! ik haal van 9.00 tot 24.00 uur net word er stapelgek van!
|
|
|||
|
|||
bij mij gaat hij ook veel langer mee dan voor heen. wireless icoontje kan ik gewoon uit zetten met sbsettings
gzt marcel |
|
||||
|
||||
Misschien een tip voor jullie.. Zet in cydia het multitasken uit en installeer backgrounder er voor in de plaats.
Mijn batterij hield het hierna stukken langer vol!!
|
|||
|
|||
multitasking
enig idee waar je dat doet multitasking uitzetten???
|
|
||||
|
||||
Even zoeken op disable multitasking in Cydia
|
|
|||
|
|||
helpt niet
wachten op een update of terug naar 3... bleee balen zeg!!!
|
|
|||
|
|||
Heb er ook last van, Iphone 4 gaat ongeveer dag mee. T-Mobile zegt dat het normaal is dat iPhone na 2 dagen leeg is maar 1 dag niet, ik moet hem terug sturen :-(
|
|
||||
|
||||
1 woord : D.O.W.N.G.R.A.D.E.N !!!
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 4 gaat ook maar iets meer als een dag mee hoor, maar dat kan ook komen door redelijk intensief gebruik.
|
|
|||
|
|||
je hebt gelijk
|
|
||||
|
||||
ach... 4.2 komt in Nov uit dus "NO Worry's"
|
|
|||
|
|||
Ook weer waar... En de mooie uitspraak het is maar een telefoon
|
|
|||
|
|||
Ze hebben het nagekeken, volgens hen was er niks vreemds.......... Na lang aandringen hebben ze het nogmaals gechecked en nu vonden ze het wel vreemd genoeg om me een andere te sturen, heb mijn nieuwe/ andere iPhone gister ontvangen, volledig opgeladen en na 24 uur....... NOG STEEDS 100%.
Ik weet dus niet wat het echte probleem was maar wel degelijk een hardware probleem. Dus tip voor andere mensen met problemen: stuur het toestel terug!! Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen
|
|
|||
|
|||
wie weet er nog raad ik heb ook die update gedaan naar 4.1 maar het is raar van die battery ik denk persoonlijk die spellekes dat er zijn bijgekomen maar hoe kun je die verwijderen
|
Labels |
3gs, batterijduur, update 4.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur | Ivo_phone | iPhone algemeen | 3 | 15-10-10 20:48 |
Batterijduur gehalveerd na update naar iOS 4.1 | berryvh | iPhone algemeen | 5 | 07-10-10 19:36 |
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch | remco747 | Muziek, foto & video | 12 | 16-08-10 14:48 |
Batterijduur minder bij update 2.0.2 | golfken4 | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 12:10 |
|
|