Geen aanbieder in Tenerife iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader is net in Tenerife aangekomen en heeft geen service met zijn gejailbreakte en geunlockedte iPhone 4. Bij instellingen is de optie aanbieder gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen aanbieder in Tenerife iPhone 4
Mijn vader is net in Tenerife aangekomen en heeft geen service met zijn gejailbreakte en geunlockedte iPhone 4.
Bij instellingen is de optie aanbieder gewoon niet aanwezig. Is er een oplossing?! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat ligt niet aan de iPhone, maar aan zijn telecomaanbieder! Kennelijk mag hij (nog?) niet roamen in het buitenland. Contact opnemen met t-mobile is de weg te gaan, vermoed ik. Of welke aanbieder hij heeft.
|
|
|||
|
|||
Hij heeft een abonnement in Belgie bij Proximus, maar de telefoon is gejailbreaked en unlocked. In Nederland kan hij wel gewoon met Nederlands netwerk bellen.
|
|
||||
|
||||
Dan bellen naar Proximus. Of: een prepaid simkaart van een Spaanse aanbieder kopen, en die gebruiken daar.
Deze website kan hem wellicht op weg helpen: Spain - Pay as you go sim with data Wiki De telefoon dient dan wel simlockvrij te zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien kunnen ze voor een moment hun simkaarten ruilen? Dan is meteen duidelijk of het ligt aan de telefoon, of aan het netwerk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry voor het storen |
|
||||
|
||||
Mooi dat het werkt! Dit is mijn favoriete "reparatie": uit- en weer aanzetten. Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen aanbieder Iphone 3Gs 16gb | jimswitch | iPhone algemeen | 1 | 25-02-11 20:39 |
iPhone 3G: iOS 4.1 unlock met ultrasn0w Geen aanbieder | kemeel | Unlock | 4 | 25-11-10 15:42 |
iPhone: Hulp!! geen service of aanbieder meer | forcebackje | Jailbreak | 15 | 18-02-09 13:07 |
|
|