wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit er aan te denken om mijn iphone 3GS te updaten naar 4.1 maar ik weet niet wat er gebeurd met mijn contactpersonen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1
Hallo,
Ik zit er aan te denken om mijn iphone 3GS te updaten naar 4.1 maar ik weet niet wat er gebeurd met mijn contactpersonen, apps, scores, sms berichten..... Mijn vraag is dus eigenlijk blijft alles er gewoon netjes opstaan of ben ik alles kwijt en moet ik het er opnieuw opzetten? Wat is de best volgorde van handelen voordat je klikt op update downloaden en installeren? Groetjes P!m |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heeft niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Als ik jou was zou ik eerst men tel aan Itunes hangen dan een reserve kopie maken.. dan daarna de update doen. Bij de update wordt er ook wel een reserve kopie gemaakt hoor.. Maar mijn ervaring is dat als die wordt het soms niet helemaal goed gaat, dus dan heb je je eigen reserve kopie nog.. De update is zeker aan te raden. Ik heb met mijn 3G ook 4.1 en kan mooi mapjes maken en qua snelheid maakt deze update niks uit. Op het moment dat je iphone klaar is met installeren van de nieuwe software wordt je reserve kopie dus terug gezet, incl alle smsjes en contacten.. Als je merkt dat niet alles terug gezet is, dan hang je tel nog keer aan Itunes, klik je op je naam in bibliotheek en doe je reserve kopie terug zetten.. alles komt terug zoals je met je 3.1.3. software had. Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat gebeurd als ik alles herstel? | Pietermaddie | iPhone algemeen | 4 | 09-05-11 22:43 |
Wat gebeurd er als ik bij de loader opnieuw cydia instaleer? | jailbreakme | Jailbreak | 3 | 16-02-11 20:56 |
Wat is er gebeurd met de vele gratis apps? | krullebolle | Jailbreak apps en thema's | 4 | 13-08-09 18:49 |
Ok...nu is het echt gebeurd: foutmelding BSD Root mdB major 2 minor 0 | kasper1985 | Archief | 2 | 20-05-08 03:10 |
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... | Mauricjn | Archief | 5 | 01-11-07 17:25 |
|
|