//

wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1

wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit er aan te denken om mijn iphone 3GS te updaten naar 4.1 maar ik weet niet wat er gebeurd met mijn contactpersonen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-10, 13:54
P!m P!m is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Question wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1

Hallo,

Ik zit er aan te denken om mijn iphone 3GS te updaten naar 4.1 maar ik weet niet wat er gebeurd met mijn contactpersonen, apps, scores, sms berichten.....
Mijn vraag is dus eigenlijk blijft alles er gewoon netjes opstaan of ben ik alles kwijt en moet ik het er opnieuw opzetten?

Wat is de best volgorde van handelen voordat je klikt op update downloaden en installeren?

Groetjes P!m
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 18:48
P!m P!m is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

heeft niemand een idee?
  #3  
Oud 18-09-10, 19:32
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Hoi,
Als ik jou was zou ik eerst men tel aan Itunes hangen dan een reserve kopie maken.. dan daarna de update doen.

Bij de update wordt er ook wel een reserve kopie gemaakt hoor.. Maar mijn ervaring is dat als die wordt het soms niet helemaal goed gaat, dus dan heb je je eigen reserve kopie nog.. De update is zeker aan te raden. Ik heb met mijn 3G ook 4.1 en kan mooi mapjes maken en qua snelheid maakt deze update niks uit.

Op het moment dat je iphone klaar is met installeren van de nieuwe software wordt je reserve kopie dus terug gezet, incl alle smsjes en contacten..
Als je merkt dat niet alles terug gezet is, dan hang je tel nog keer aan Itunes, klik je op je naam in bibliotheek en doe je reserve kopie terug zetten.. alles komt terug zoals je met je 3.1.3. software had.
Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat gebeurd als ik alles herstel? Pietermaddie iPhone algemeen 4 09-05-11 21:43
Wat gebeurd er als ik bij de loader opnieuw cydia instaleer? jailbreakme Jailbreak 3 16-02-11 19:56
Wat is er gebeurd met de vele gratis apps? krullebolle Jailbreak apps en thema's 4 13-08-09 17:49
Ok...nu is het echt gebeurd: foutmelding BSD Root mdB major 2 minor 0 kasper1985 Archief 2 20-05-08 02:10
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... Mauricjn Archief 5 01-11-07 16:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.