//

Wat gebeurd als ik alles herstel?

Wat gebeurd als ik alles herstel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf een iphone 4. Nu wil ik deze aan mijn zoon geven. Maar ik wil graag een aantal dingen eraf hebben. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 20:27
Pietermaddie Pietermaddie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard Wat gebeurd als ik alles herstel?

Ik heb zelf een iphone 4. Nu wil ik deze aan mijn zoon geven. Maar ik wil graag een aantal dingen eraf hebben. Als ik bijvoorbeeld in mijn berichten op zoeken druk kan ik door middel van een letter een aantal berichten opvragen. Ook berichten die al verwijderd zijn. Ik kan ze dan wel niet meer openen maar een heel stuk tekst staat er dan nog wel. Hoe kan ik dat nou weg krijgen? Mijn internet moet wel gewoon op de telefoon blijven. Hij gaat op een tijd op mijn abonnement verder.

Weet iemand hoe ik die verwijderde berichten (die nog niet volledig verwijderd zijn) toch voorgoed kan verwijderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 20:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gewoon in iTunes voor 'herstel' kiezen, en daarna, als iTunes klaar is met de software opnieuw installeren krijg je de vraag: herstellen vanaf reservekopie? Of configureren als nieuwe telefoon. Kies je het laatste, dan is ie alsof ie uit de doos kwam: zeg maar met de fabrieksinstellingen.

Je abonnement of internet gebeurt helemaal niets mee, dat werkt onafhankelijk van een software herstel... De Apn gegevens of carrier settings worden automatisch ingesteld, daar hoef je niets voor te doen.
Succes!
  #3  
Oud 09-05-11, 20:50
Pietermaddie Pietermaddie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Oke dank je dus iets eenvoudiger zoals je gewoon een bericht verwijderd lukt dus niet?
Ik moet het dus configureren als nieuwe telefoon? Ik neem aan dat ik dan ook mijn foto's maar even op mijn comp moet opslaan?
  #4  
Oud 09-05-11, 20:59
Pietermaddie Pietermaddie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

Nog 1 vraag...wat gebeurd er als ik druk op wis alle inhoud en instellingen? Wat haal ik dan allemaal weg?

De bedoeling is eigenlijk dat ik hem over een maandje of 2 de iphone weer zelf ga gebruiken.
  #5  
Oud 09-05-11, 22:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat wis alle inhoud en instellingen doet?
lees dit eens: http://support.apple.com/kb/HT2110?viewlocale=nl_NL
Ja, je moet je foto's en contacten etc. eerst even backuppen op je PC.
iTunes maakt automatisch een reservekopie voordat je herstelt, dus je kunt over een maandje of 2 de telefoon weer terug ontvangen, wederom wissen (herstellen) en daarna desgevraagd een reservekopie terugzetten...

Laatst gewijzigd door ballegooier; 09-05-11 om 22:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat gebeurd er als ik bij de loader opnieuw cydia instaleer? jailbreakme Jailbreak 3 16-02-11 20:56
wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 P!m iPhone algemeen 2 18-09-10 20:32
Windows: Alles weg door een herstel?? haticee iTunes 0 05-08-10 02:13
Wat is er gebeurd met de vele gratis apps? krullebolle Jailbreak apps en thema's 4 13-08-09 18:49
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... Mauricjn Archief 5 01-11-07 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.