Iphone start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone en nu wil ik hem weer aanzetten maar dat doet hij niet. Alleen het apple teken komt in beeld, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet meer op
Hallo allemaal,
Ik heb een iphone en nu wil ik hem weer aanzetten maar dat doet hij niet. Alleen het apple teken komt in beeld, en deze blijft vervolgens hangen. De aan/uit knop+home knop werkt wel.. De telefoon gaat dan uit, maar start vervolgens weer niet op. En als je de iphone aan de pc koppelt wordt hij niet herkent... Kan iemand mij helpen? Gr Willus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht een restore proberen na hem in DFU mode te zetten?
|
|
|||
|
|||
DFU opstarten, aan de pc hangen en dan restoren.
De DFU start van een ander hardware deeltje (processor?) op.. dus dan start je toestel wel verder op, en herkend je pc hem weer. Je kunt dan herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iPhone start niet meer op | Jarhead | Archief | 0 | 23-10-08 18:05 |
|
|