Geen service buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben vandaag in belgie geweest.zodra ik de grens overging kreeg ik op mijn iphone4 te zien GEEN SERVICE. Kon dus niet bellen en gebeld worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service buitenland
Ben vandaag in belgie geweest.zodra ik de grens overging kreeg ik op mijn iphone4 te zien GEEN SERVICE. Kon dus niet bellen en gebeld worden.
Ik heb vodafone als provider. Moet ik op mijn toestel iets instellen??? Mijn aanbieder staat op automatisch. Groetjes Mauser. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je aanbieder op automatisch staat dan zou hij moeten over schakelen naar een belgisch netwerk. Misschien is dat bij vodafone niet vrijgegeven.Lijkt mij onwaarschijnlijk maar je weet het nooit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service meer indien naar buitenland | webdonkey | Odido (T-Mobile) | 1 | 28-07-10 18:20 |
Simlockvrij geen service buitenland | robinfxrs | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 12:00 |
'Geen service' in het buitenland | Olafski | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 20-07-09 15:54 |
iPhone 3G: 3G Unlocked met iFoneguide Sim: Geen Service in het buitenland | Jaac | Unlock | 15 | 28-11-08 15:51 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|