//

rammelen van iPhone

rammelen van iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, Heb contact gehad met t-mobile over de beroemde rammel in de iphone g4. Nou mag ik hem opsturen en zit ik een beetje te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 19:19
desaint desaint is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard rammelen van iPhone

Ola,

Heb contact gehad met t-mobile over de beroemde rammel in de iphone g4.
Nou mag ik hem opsturen en zit ik een beetje te dubben want hij doet het voor de rest prima, heeft iemand hem al laten repareren en wat zouden jullie doen.

Groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 23:13
mr_ootez mr_ootez is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 49
Standaard

Ik heb het zelfde. Volgens mij hebben alle iPhone 4 het.
Doordat de knopjes ook van titanium zijn en de naad die rondom zit zo minimaal is kan je gerammel horen als je de iPhone neer legt.
Ik neem aan dat je volume knopjes bedoeld?
Voorderest heb ik er vrede mee.

Toevallig heb ik vandaag ook t-mobile gesproken over me baterij die te snel leeg is
Maar toen werdt er verteld dat het wel 6 weken kan duren voordat je de iPhone weer terug hebt.

Dus ja aan jou de keus. Ik zal het persoonlijk niet doen.
  #3  
Oud 28-09-10, 13:46
desaint desaint is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Nope het gaat de rammel die je hoort als je tegen de achterkant aan tikt(bij de camera) heb dit ook al bij meer mensen gehoord en er is ook al een topic over op dit forum maar vroeg me af of iemand hem al had laten repareren.

groet
  #4  
Oud 05-10-10, 21:39
Stan147 Stan147 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb die rammel ook en heb het gelukkig binnen 8 dagen na ontvangst van de iPhone gemeld zodat tmobile verplicht is eerst een nieuw toestel te sturen ipv dat je je toestel naar hun moet sturen voor reparatie. Ik heb er ondertussen al 4 hier liggen, allemaal met dezelfde rammel achter de camera.
Nu beginnen ze bij tmobile onderhand wat moedeloos te worden en gaan ze maar eens bekijken of ze überhaupt wel in staat zijn een iphone4 te leveren zonder die rammel.
Ik voel nu al aankomen dat ze me straks voor blok gaan zetten. Of deze iPhone met rammel of geen iPhone.
Ik moet zeggen dat ik nog niemand tegen ben gekomen zonder de rammel en begin nu zelf ook te denken dat het gewoon zo hoort ofzo.
Daarom wil ik bij deze een oproep plaatsen. Wie heeft een iphone4 ZONDER deze, onderhand beruchte, rammel?
  #5  
Oud 05-10-10, 21:43
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik kan tikken op de achterkant tot ik een ons weeg maar hoor toch echt geen getik......
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
volumeknopjes rammelen iphone 4 rikkie123 iPhone algemeen 13 15-06-12 22:05
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen ml.vanherp iPhone algemeen 6 05-09-11 12:02
Rammelen Hamertej Archief 1 15-06-09 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.