volumeknopjes rammelen iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie ook dat de volumeknopjes een beetje rammelen van de iphone 4? misschien een zeikerd, maar wilde weten of ze het allemaal hebben, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
volumeknopjes rammelen iphone 4
Hebben jullie ook dat de volumeknopjes een beetje rammelen van de iphone 4?
misschien een zeikerd, maar wilde weten of ze het allemaal hebben, als je met je vind tegen de iphone tikt dat je de knopjes klein beetje rammelen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(zie topic op homepage) |
|
||||
|
||||
Je bent zeker dat het niet je camera is die je hoort "rammelen". Want dat is normaal.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maat van me heeft er ook 1 (iphone4) en die rammelt namelijk niet. Vind het niet echt een probleem, alleen het geeft me soms toch wel vraagtekens. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Ach, mijn iPhone rammelt ook als ik er mee schud maar eens je er niet meer aan denkt, dan hoor je het ook niet meer.
|
|
|||
|
|||
Ik los dat altijd op door.......niet te schudden met mijn iPhone
zonder gekheid, ik heb er geen last van. |
|
|||
|
|||
Ik heb eens met mijn Iphone 4 flink zitten rammelen.(gekke blikken van collega's ).
En ik hoor niks rammelen niet bij de camera of knoppen of onderin. Zo degelijk als een baksteen . |
|
|||
|
|||
Ik hoor ook helemaal niks rammelen, wel zijn bij mij de volumeknopjes een heel klein beetje los en heel af en toe vind ik de home button ook een beetje ruim zitten.
|
|
|||
|
|||
Het ''probleem'' is niet zo dat ik hem wil gaan vervangen. Maar ik vroeg mij af of het op ten duur geen problemen met zich mee geeft. We zullen het zien.
|
|
|||
|
|||
Die home button is ook hier een beetje losjes en je hoort zo'n klik als je er op drukt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij is het zo, als ik hem op tafel neerleg dan hoor je knopjes (of zoiets) rammelen. als je ook met je vinger tegen de achterkant aan tikt, dan hoor je het ook....
|
|
|||
|
|||
Dat rammeltje is het knopje waarmee je je telefoon op stil zet, k heb t zelf ook en ik vind t behoorlijk irritant
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rammelen van iPhone | desaint | iPhone algemeen | 4 | 05-10-10 21:43 |
Rammelen | Hamertej | Archief | 1 | 15-06-09 20:20 |
|
|