Support 2.0 werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay, sinds de update vandaag voor retina display etc, pakt mijn iphone de bibliotheek niet meer, alles gaat goed, voer de code in etc, itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Support 2.0 werkt niet
Okay, sinds de update vandaag voor retina display etc, pakt mijn iphone de bibliotheek niet meer, alles gaat goed, voer de code in etc, itunes zegt dat mn iphone nu remote is, maar op de iphone wordt er geen bibliotheek toegevoegd..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij duurde het lang voordat de iPhone de bibliotheken geladen had, maar eens dat was gebeurd geen probleem.
Op de iPad ging het razend snel. Misschien gewoon even geduld ... |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je geduld? Lees je wel goed?
Ik koppel de iphone aan itunes, voer de code in en alles gaat goed, maar de bibliotheek wordt gewoon niet toegevoegd in mn iphone.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Windows: Apple Mobile Device Support: krijg het niet ge-deinstalleerd | rubenl | iTunes | 0 | 22-06-10 15:26 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
Could not support development | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 08-06-09 08:11 |
itunes support m'n iphone niet | roeliphone | Archief | 2 | 25-10-08 21:51 |
|
|