Modding iphone 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ben er volop mee bezig vanalles te maken voor 1.1.3. Hier het eerste speeltje gprs iconen voor 1.1.3. (werkend) alle vier de png's copieren met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Modding iphone 1.1.3
ben er volop mee bezig vanalles te maken voor 1.1.3.
Hier het eerste speeltje gprs iconen voor 1.1.3. (werkend) alle vier de png's copieren met Winscp naar de map system/library/coreservices/springboard.app/ iphone herstarten en enjoy. meer volgt nog zolas, Wi-Fi, ontvangst, adv preffs, extra tweaks zoals light dimmer enz....... dit is een voorbeeld hoe ze eruit zien de "G"
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Goed bezig !
Moet wel zeggen dat ik deze meer een gebogen pijl vind dan een G Laatst gewijzigd door Grample; 13-02-08 om 23:26. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vind het wel duidelijk deze pijl/G. Is dit ook te doen met het Wi-Fi logo?
|
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit, goed bezig.
|
|
||||
|
||||
ja, kun je ook voor Wi-Fi zetten, k heb er nog heel mooie. ik ben bezig voor een gekleurd lock icoon te maken. zal ze morgen posten.
ik vind t een heel mooie gprs icoon, G is toch zichtbaar vind ik. is eens iets anders als een gewone G of wereld bolleke. Hier zijn de Wi-Fi icons. Laatst gewijzigd door croiman; 15-03-08 om 13:33. |
|
||||
|
||||
Wi-Fi icons gepost hier. voor wie ze wilt hebben, hier een klein voorbeeld van een van ze.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Case-Modding? | FleavKe | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 17-08-08 13:24 |
Nieuwe Modding apps in repo. | croiman | iPhone Apps | 67 | 09-03-08 17:03 |
Iphone modding geschiedenis onbekend | sardonix | Unlock [archief] | 12 | 14-01-08 16:33 |
Iphone trager na modding | pontifex | Archief | 1 | 21-10-07 15:14 |
|
|