Modding iphone 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ben er volop mee bezig vanalles te maken voor 1.1.3. Hier het eerste speeltje gprs iconen voor 1.1.3. (werkend) alle vier de png's copieren met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() ben er volop mee bezig vanalles te maken voor 1.1.3.
Hier het eerste speeltje gprs iconen voor 1.1.3. (werkend) alle vier de png's copieren met Winscp naar de map system/library/coreservices/springboard.app/ iphone herstarten en enjoy. meer volgt nog zolas, Wi-Fi, ontvangst, adv preffs, extra tweaks zoals light dimmer enz....... dit is een voorbeeld hoe ze eruit zien de "G"
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig !
Moet wel zeggen dat ik deze meer een gebogen pijl vind dan een G ![]() Laatst gewijzigd door Grample; 13-02-08 om 22:26. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het wel duidelijk deze pijl/G. Is dit ook te doen met het Wi-Fi logo?
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit, goed bezig.
|
|
||||
|
||||
![]() ja, kun je ook voor Wi-Fi zetten, k heb er nog heel mooie. ik ben bezig voor een gekleurd lock icoon te maken. zal ze morgen posten.
ik vind t een heel mooie gprs icoon, G is toch zichtbaar vind ik. is eens iets anders als een gewone G of wereld bolleke. Hier zijn de Wi-Fi icons. Laatst gewijzigd door croiman; 15-03-08 om 12:33. |
|
||||
|
||||
![]() Wi-Fi icons gepost hier. voor wie ze wilt hebben, hier een klein voorbeeld van een van ze.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Case-Modding? | FleavKe | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 17-08-08 12:24 |
Nieuwe Modding apps in repo. | croiman | iPhone Apps | 67 | 09-03-08 16:03 |
Iphone modding geschiedenis onbekend | sardonix | Unlock [archief] | 12 | 14-01-08 15:33 |
Iphone trager na modding | pontifex | Archief | 1 | 21-10-07 14:14 |
|
|