Sms toon herhalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo is er iemand die weet hoe ik in 1.1.3 mijn sms ringtone kan laten herhalen???bijv. iedere minuut een keer. Ik mis nl. iedere keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms toon herhalen
Hallo is er iemand die weet hoe ik in 1.1.3 mijn sms ringtone kan laten herhalen???bijv. iedere minuut een keer. Ik mis nl. iedere keer dat korte toontje. Had in 1.1.2 dat vibreren elke 50 sec gedownload, maar dat werkt bij 1.1.3 niet meer.
Als je weet waar het staat moet de command line toch aan te passen zijn??? verder zou ik ook graag iets willen wat aangeeft wanneer ik aan mijn 160 karakters zit voor mijn sms bericht (een afteller) en wanneer er een 2e bericht aan zit te komen. Iemand ideeen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms Toon | missvirusje | Archief | 1 | 06-04-09 21:11 |
sms geluid of trillen herhalen tot je het bericht hebt geopend | KellyVerBier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 03-05-08 16:35 |
SMS toon | Peter Wijnants | iPhone algemeen | 3 | 25-12-07 00:17 |
Herhalen berichttoon bij niet gelezen sms.. | Mauske | iPhone algemeen | 4 | 10-10-07 17:54 |
sms toon | noobs | Archief | 1 | 28-09-07 13:12 |
|
|