sms inboxvol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb me sms inbox vol maar ik wil geen smsjes verwijderen omdat ik die graag wil bewaren bestaat er iets dat je wat kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms inboxvol
ik heb me sms inbox vol maar ik wil geen smsjes verwijderen omdat ik die graag wil bewaren bestaat er iets dat je wat kan wijzigen dat je meer geheugen hebt? alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Limiet is toch 1000 SMS'jes ? Heb je al zoveel ?
Heb je wel genoeg ruimte ? Check het even met BossTool. Wat je ook kan doen is SMS'jes op Mac zetten, genoeg software daarvoor. |
|
|||
|
|||
ja ik heb al 1000 smsjes, wat is bosstool als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
ik kan je een dikke tip geven, ga met Winscp naar de map var/root/library/sms/ en daar vind je het bestand "sms.db". copieer deze na je pc, daarna ga je naar je smsinbox, en verwijderd al je smssen. en je kunt terug opslaan.
nu, wil je je oude sms trug lezen, verwissel ze gewoon de bestandjes "sms.db", je kunt t met Winscp doen, maar ook met mobilefinder, en da kun je altijd op je iphone doen (mits je de andere sms.db ergens in aparte map hebt staan. als je op iphone 1.1.2 draait, kun je ook via installer de "remove 1000sms limit" installeren, source weet ik niet van buiten, als je die niet hebt, vraag, dan post k t morgen. (en voor de smssen te lezen na de 1000ste, heb je smsD nodig, omdat vanaf de 1000ste sms in een andere map word gezet dan)
|
||||
|
||||
Eerste google hit geeft me dit:
New App - BossTool 0.34 | Apple iPhone School
|
||||
|
||||
Zoeken is een kunst
|
||||
|
||||
er is al bosstool 0.35 in installer, bigboss repo
|
|
|||
|
|||
oke bedankt ik ga het eens proberen
|
|
||||
|
||||
is repo sleepers.net..........
graag gedaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|