iPhone 4 haarscheurtje in display discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi boys en girls, Ik heb mijn iPhone 4 nog geen maand en heb hem nog nooit laten vallen, toch heb ik een klein scheurtje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 haarscheurtje in display
Hoi boys en girls,
Ik heb mijn iPhone 4 nog geen maand en heb hem nog nooit laten vallen, toch heb ik een klein scheurtje linksonder in mijn scherm. Het begon heel klein en is in een week tijd langzaam doorgescheurd naar de zijkant. Nu reageert de onderkant van mijn scherm niet tot nauwelijks. Wat betekent dat ik gesprekken niet kan opnemen en ook niet kan beëindigen. Kost me lekker veel belminuten elke keer moeten terugbellen. Weet iemand of dit onder garantie valt? Het scheurtje is niet aan de buitenkant te voelen en zit dus in de display zelf. Krijg ik een nieuwe??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of je garantie hebt of niet dat kan enkel de reparatiedienst uitmaken natuurlijk. Maar het lijkt me wel dat je een goede kans hebt om een nieuwe te krijgen.
|
|
|||
|
|||
haarscheurtje in display
Ik heb precies hetzelfde in mijn display.
Ik heb de iphone 4 nu 2 dagen en zag vanmiddag dat er in het display haarscheurtjes zitten in het display. De iphone is niet gevallen niks. Weet iemand of dit garantie is?? Ik heb bij T-mobile ook de garantie afgesloten die je erbij kunt kopen. Moet zeggen dat ik er behoorlijk van baal |
|
|||
|
|||
Ben al bij een apple winkel geweest, alleen die durfden geen uitspraken over te doen. Ik moest het maar bij een tmobile winkel vragen. Aangezien het daar tering druk was, ben ik doorgelopen. Morgen nog een poging.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Display helderheid .. gezocht display | Hobao | iPhone algemeen | 1 | 15-07-10 17:56 |
Blauwe G op display iphone. | peaceman | iPhone algemeen | 7 | 06-09-09 13:16 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
Probleem display iphone | loentje | iPhone algemeen | 2 | 14-12-08 13:13 |
Iphone display stuk / barsten | WhatsNext | iPhone algemeen | 5 | 21-07-08 18:03 |
|
|