het volume discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vindt dat het volume tijdens het bellen echt stil, en het staat op het luidste, weet er iemand hoe dat je dat nog op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het volume
ik vindt dat het volume tijdens het bellen echt stil, en het staat op het luidste, weet er iemand hoe dat je dat nog op een andere manier kan luider zetten
greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je hem jailbreakt kun je er via cydia
volume booster op zetten, k weet niet of dit ook al voor iOS4 is |
|
||||
|
||||
Volume booster voor iOS4 is er idd al. Maar ik merk weinig verschil....
|
|||
|
|||
en waar kan ik hem jailbreaken ? want heb nu de 4.1
greetz Laatst gewijzigd door kennyvk; 05-10-10 om 20:58. |
|
||||
|
||||
Dat kan nog niet, maar de jailbreak komt wel binnenkort.
|
|
|||
|
|||
Ik wil je er nog op wijzen dat als je bijv muziek aan het luisteren bent op het hartst en je word gebeld, het geluid tijdens het bellen niet op hetzelfde niveau staat als toen je muziek luisterde. En hem dus tijdens het bellen weer harder moet zetten.... Dit has ik namenlijk ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume | MJR | iPhone algemeen | 0 | 18-05-11 22:01 |
Volume | tuscani38 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:14 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Waar kan je het volume opschroeven (Firmware 2.1) | colin_kuijntjes | Jailbreak apps en thema's | 20 | 01-01-09 21:36 |
Hoe het headphone volume verhogen? | desmodus | iPhone algemeen | 3 | 24-03-08 10:32 |
|
|