Hoe het headphone volume verhogen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hier hoe het volume van de headphones te kunnen verhogen? Met mijn iPod had ik hetzelfde probleem... podcasts en films zijn niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe het headphone volume verhogen?
Weet iemand hier hoe het volume van de headphones te kunnen verhogen? Met mijn iPod had ik hetzelfde probleem... podcasts en films zijn niet meer te horen met veel achtergrond geluid. Sowieso de eerste 2 centimeter van de volume-bar heeft totaal geen zin bij de iPhone, deze hoor je alleen als het dood en doodstil is.
Voor mijn iPod heb ik ooit de ER6i doppen gekocht, en deze loste het op. Maar om nu weer 150 euro te lappen voor de HF2 omdat de iPhone een brakke stereopoort heeft heb ik ook geen zin in. Dus ik vroeg me af of er ergens een hack is die werkt? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben je doof ?? Als ik de ipod vollenbak zet, ben ik doof!!
Als het enkel bij filmpjes is, probeer dan eens bij de conversie een hoger volume in te stellen (bij PSP kon je dat zo tot 400% opkrikken en dan pas was het luid genoeg) |
|
|||
|
|||
Ben je dyslectisch? Ik schrijf toch heel duidelijk:
Citaat:
Dus vandaar mijn vraag of het volume-out op te krikken valt. |
|
||||
|
||||
probeer deze eens
iClarified - iPhone - How to Increase the Volume of Your 1.1.4 iPhone
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headphone volume boost 4.2.1 | bjkmemo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-03-11 22:09 |
het volume | kennyvk | iPhone algemeen | 5 | 05-10-10 23:54 |
Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! | zeeforel | iPad algemeen | 21 | 10-09-10 23:41 |
Volume van je muziek verhogen in iTunes (geen add-ons/jailbreak nodig) | Gilliam | Desktop-applicaties | 5 | 08-04-10 15:16 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
|
|