iOS 4.1 (niet 4.0.1) op 3gs verwoest ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi. Ik heb een 3gs, oude bootrom op 3.1.2. Toen sn0wbreeze uitkwam ben ik naar iOS4.1 gegaan, met een succesvolle jailbreak. Nu had ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.1 (niet 4.0.1) op 3gs verwoest ontvangst
Hi.
Ik heb een 3gs, oude bootrom op 3.1.2. Toen sn0wbreeze uitkwam ben ik naar iOS4.1 gegaan, met een succesvolle jailbreak. Nu had ik mijn huiswerk gedaan, en ik wist dus dat het ontvangstprobleem dat bij 4.0 en 4.0.1 optrad gefixt was. Ik was dan ook redelijk over de zeik toen ik helemaal geen ontvangst meer bleek te hebben (geen 3g, geen edge, alleen in mijn eigen huis een half streepje GSM, daarbuiten niets). Ook als ik een tool installeerde die de echte ontvangst van je antenne toont bleek het dramatisch. Na een downgrade naar 3.1.2 was de ontvangst weer okey (voor zover mogelijk met T-mobile) Ik heb weinig gevonden over dit probleem bij 4.1. Ik ben nu dus huiverig om later naar eventueel 4.2 te gaan, maar ik wil wel graag de nieuwste firmware draaien. Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad of iemand die weet wat ik er aan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3gs, ios 4.1, ontvangst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jealbreak ios 4.3.1 3GS lukt niet | kuzen | Jailbreak | 1 | 06-04-11 13:43 |
TomTom: Ios 4.2.1: Slechte gps-ontvangst, altijd. Tomtom werkt dus niet | haroldv | iPhone Navigatie | 66 | 25-02-11 21:26 |
iPhone: Jailbreak iOS 4.1 op 3GS lukt niet. | jurrian | Jailbreak | 3 | 01-11-10 20:57 |
iPhone 3GS: unlock werkt niet op iOS 4.0.2 (iPhone 3gs) - limera1n gebruikt | sintjopper | Unlock | 0 | 21-10-10 11:17 |
findme iphone 3gs werkt niet meer na IOS 4 | roypaint | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 14:09 |
|
|