Groepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik nu met twee toestellen op zak loop (prive en zakelijk), en omdat ik de iPhone toch wel een geweldig toestel vind, heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groepen
Omdat ik nu met twee toestellen op zak loop (prive en zakelijk), en omdat ik de iPhone toch wel een geweldig toestel vind, heb ik de volgende vraag:
Het is vast wel mogelijk om contactpersonen op de iPhone onder te verdelen in de groepen Privé en Zakelijk. Zou het ook mogelijk zijn om dan een tweetal profielen aan te maken op de iPhone met de volgende eigenschappen: Profiel "Prive": telefoontjes van mensen uit de groep Zakelijk geven geen ringtone, maar wel trilsignaal. Telefoontjes van mensen uit de groep Prive geven wel een ringtone. Profiel "Zakelijk": telefoontjes van mensen uit de groep Prive geven geen ringtone, maar wel trilsignaal. Telefoontjes van mensen uit de groep Zakelijk geven wel een ringtone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas is dit (zonder jailbreak althans) niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Jammer.
Nou ja, zelfs van de iPhone kun je niet alles verwachten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten in groepen indelen | robvanbuel | iPhone Apps | 7 | 16-06-11 05:41 |
contactpersonen in groepen | pecalajo | iPhone algemeen | 0 | 22-04-11 18:47 |
Groepen | Hoppieee | iPad algemeen | 3 | 18-01-11 21:20 |
Gmail groepen | arjandevries | iTunes | 1 | 14-01-11 18:29 |
dubbele groepen | richardvanoosterhout | iTunes | 3 | 08-10-09 12:33 |
|
|