verbinding verbreek na ongeveer 4 min. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) tijdens bellen en na ongeveer 4 min. wordt de verbinden verbroken je ziet dat het scherm zwart wordt en een apple loge wordt zichtbaar vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verbinding verbreek na ongeveer 4 min.
tijdens bellen en na ongeveer 4 min. wordt de verbinden verbroken je ziet dat het scherm zwart wordt en een apple loge wordt zichtbaar vervolgens hersteld hij weer.
Ik heb een KPN abonnement ik hoor het ook van andere mensen maar ik lees er niks over !!!!! Wie heeft dit ook en hoe los je dit op. Rene |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
al eens hersteld in itunes?
|
|
|||
|
|||
reeds gedaan
Via Itunes update maar het is gek iedereen met KPN en na ongeveer 4 tot 5 minuten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na ongeveer 1 dag geen verbinding meer. | MBE88 | Wi-Fi | 1 | 10-09-10 21:28 |
TomTom stop na ongeveer 60% installatie | wizzofoz | Archief | 3 | 14-01-10 20:35 |
Video: Video stopt na ongeveer 5 minuten | nerotje | Muziek, foto & video | 0 | 18-07-08 22:25 |
Help: Telefoon reboot om de 10 minuten ongeveer (firmware 1.1.1) | Frans1983 | Unlock [archief] | 14 | 16-02-08 13:14 |
|
|