Video stopt na ongeveer 5 minuten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu al een aantal dagen een iPhone in bezit. Tot nu toe ben ik er erg tevreden over, echt een hele leuke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video stopt na ongeveer 5 minuten
Hallo,
Ik heb nu al een aantal dagen een iPhone in bezit. Tot nu toe ben ik er erg tevreden over, echt een hele leuke gadget! Nu heb ik net een aantal filmpjes erop gezet en ben ik die uiteraard meteen gaan kijken. Het probleem was echter dat elk filmpje na ongeveer 5 minuten ermee ophoud. Eerst valt het geluid weg en dan stopt het filmpje. Wat ik heb geprobeerd is na 4 minuten verder te gaan naar 6 minuten, en dan draait het filmpje wel gewoon goed. De converter die ik gebruik is videora. De firmware van mijn iphone is 1.1.1. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, dan kan ik weer lekker filmpjes gaan kijken . Gr Nerotje Update: Ik heb nu een andere converter gebruikt maar het probleem blijft zich voordoen. Nu wel op een ander moment, maar hetzelfde probleem. Laatst gewijzigd door nerotje; 19-07-08 om 16:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verbinding verbreek na ongeveer 4 min. | r.Vloemans | iPhone algemeen | 2 | 06-10-10 23:50 |
Na ongeveer 1 dag geen verbinding meer. | MBE88 | Wi-Fi | 1 | 10-09-10 21:28 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
TomTom stop na ongeveer 60% installatie | wizzofoz | Archief | 3 | 14-01-10 20:35 |
Help: Telefoon reboot om de 10 minuten ongeveer (firmware 1.1.1) | Frans1983 | Unlock [archief] | 14 | 16-02-08 13:14 |
|
|