//

Na ongeveer 1 dag geen verbinding meer.

Na ongeveer 1 dag geen verbinding meer. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn kamer een WL-130 van Sitecom staan. Die uitzendt met WPA2 beveiliging. Ik kan zonder problemen hier contact mee maken. Met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-09-10, 15:59
MBE88 MBE88 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard Na ongeveer 1 dag geen verbinding meer.

Ik heb op mijn kamer een WL-130 van Sitecom staan. Die uitzendt met WPA2 beveiliging. Ik kan zonder problemen hier contact mee maken. Met de speedtest.net applicatie krijg ik dan ook gewoon goede waarden (12mbit down en zo'n 8mbit up).

Na ongeveer een dag verbonden te zijn schakelt de iPhone constant over op 3G als ik gebruik maak van internet. Dit terwijl hij nog steeds volledig Wi-Fi signaal heeft een geen errors geeft ofzo.
Als ik dan naar beneden ga en verbinding maak met een Dlink 855 router dan blijft hij wel op internet via Wi-Fi.

Ook als ik mij Sitecom WL-130 restart kan ik weer gebruik maken van Wi-Fi via dat apparaat. Alleen na een dag ofzo dus niet meer. Ik heb natuurlijk geen zin om elke dag de Sitecom WL-130 te restarten.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ow heb nu dus misschien al een oplossing. Hij stond nog op repeater inplaats van accespoint :$. Hopen dat dit de oplossing is.

Laatst gewijzigd door MBE88; 08-09-10 om 16:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-10, 20:28
MBE88 MBE88 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik heb er toch nog steeds last van, alleen schakelt hij niet meer over naar 3G. Wi-Fi bereik is gewoon maximaal en internet werkt gewoon alleen niet op de iPhone4 dus na ongeveer een dag. Waar kan dit aan liggen?
Reageren

Labels
dlink, iphone4, sitecom, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verbinding verbreek na ongeveer 4 min. r.Vloemans iPhone algemeen 2 06-10-10 22:50
Iphone en PC krijgen geen verbinding meer via Wi-fi Semmm Wi-Fi 1 28-09-08 15:40
geen automatische verbinding meer slodo Wi-Fi 5 06-05-08 14:49
Geen verbinding meer bij iTunes maxschoenmakers Archief 0 27-10-07 17:35
geen verbinding meer met iphone bryan Archief 6 26-09-07 03:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.