geen klok-ontgrendel rechts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik niets vind op het forum over mijn probleem, open ik een nieuwe topic. Ik heb sinds enkele weken het probleem dat mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen klok-ontgrendel rechts
Aangezien ik niets vind op het forum over mijn probleem, open ik een nieuwe topic.
Ik heb sinds enkele weken het probleem dat mijn iphone zeer vaak plots blokkeert zonder enige reden. Het kan zijn na een ontvangen sms of gewoon als ik eens een app geopend heb en daarna weer gesloten. Ik krijg dan mijn beginscherm met onderaan de balk om te ontgrendelen, maar de schuiver staat al helemaal naar rechts en daar kan je niets meer aan veranderen. Het uur is ook opeens verdwenen. Ik druk dan telkens op respring om het probleem te verhelpen want het is ook het enige waarop mijn iphone reageert. Is er al iemand die dit probleem ook gehad heeft of die weet waaraan het ligt en hoe ik het kan verhelpen? Het zou een grote hulp zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Software-probleempje lijkt me, even restoren of evt. bijwerken en daarna niet de backup (en daarmee je probleem) terugzetten
|
Labels |
geblokkeerd, klok, ontgrendel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Vreemd icoontje rechts bovenin | timlamm | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 18:02 |
Rare lichtstreep rechts op achtergrond | fillem | iPhone algemeen | 2 | 23-09-10 15:59 |
266 theme, maar stukje ontgrendel tekst blijft rechts staan... | AeronNL | Archief | 1 | 18-01-10 22:22 |
Links of rechts landscape? | Gilliam | Chat en geruchten | 9 | 31-08-09 17:00 |
|
|