//

geen klok-ontgrendel rechts

geen klok-ontgrendel rechts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik niets vind op het forum over mijn probleem, open ik een nieuwe topic. Ik heb sinds enkele weken het probleem dat mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-10, 01:42
porsche porsche is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard geen klok-ontgrendel rechts

Aangezien ik niets vind op het forum over mijn probleem, open ik een nieuwe topic.

Ik heb sinds enkele weken het probleem dat mijn iphone zeer vaak plots blokkeert zonder enige reden. Het kan zijn na een ontvangen sms of gewoon als ik eens een app geopend heb en daarna weer gesloten.

Ik krijg dan mijn beginscherm met onderaan de balk om te ontgrendelen, maar de schuiver staat al helemaal naar rechts en daar kan je niets meer aan veranderen. Het uur is ook opeens verdwenen. Ik druk dan telkens op respring om het probleem te verhelpen want het is ook het enige waarop mijn iphone reageert.

Is er al iemand die dit probleem ook gehad heeft of die weet waaraan het ligt en hoe ik het kan verhelpen? Het zou een grote hulp zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-10, 05:50
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Software-probleempje lijkt me, even restoren of evt. bijwerken en daarna niet de backup (en daarmee je probleem) terugzetten
Reageren

Labels
geblokkeerd, klok, ontgrendel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Vreemd icoontje rechts bovenin timlamm iPhone algemeen 2 07-12-10 18:02
Rare lichtstreep rechts op achtergrond fillem iPhone algemeen 2 23-09-10 15:59
266 theme, maar stukje ontgrendel tekst blijft rechts staan... AeronNL Archief 1 18-01-10 22:22
Links of rechts landscape? Gilliam Chat en geruchten 9 31-08-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.