Iphone 3gs kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben mijn iphone gister kwijt geraakt. Ik heb het gelukkig verzekerd en krijg hopelijk maandag a dinsdag een andere telefoon maar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs kwijt
Hallo mensen,
Ik ben mijn iphone gister kwijt geraakt. Ik heb het gelukkig verzekerd en krijg hopelijk maandag a dinsdag een andere telefoon maar mijn vraag is of iemand mijn oude telefoon gaat zoeken?? De gegevens in de telefoon zijn belangrijk voor me.Zowat me werk en prive leven zat erop en nu is ie weg. Ik had ook geen lock erop gezet wat dus betekent dat wie de telefoon ook heeft, heeft ook inkijk in mijn leven. Gaat de politie ernaar zoeken? Gaat de verzekerings maatschappij zoeken? en zowel hoe en hoe groot is de kans erop?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je het mij vraagt, zal hier echter niemand om geven om jou gsm te zoeken.... waar zouden ze eigenlijk ook moeten beginnen é.......
|
|
|||
|
|||
LOL grapjas. Er gaat dus echt niemand naar zoeken. Je zou hetzelf moeten doen. En tsja als iemand hem vind en diegene is niet eerlijk kan hij erin kijken ja.
Je moet gewoon hopen op een eerlijk iemand |
|
|||
|
|||
Zoeken naar je toestel gaat sowieso niet.
Er wonen 16.515.057 mensen NL, zoals Peter ook aangeeft is het beste manier om toch te hopen dat het in de handen beland van een vertrouwelijk persoon. Doe aangifte bij de politie. Vergeet niet je IMEI nummer door te geven. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha sorry maar dit is wel echt de mooiste opmerking van de dag. Tuurlijk, we gaan er een nieuwe bericht uitdoen met de kop:
NEDERLAND HELP! HELP ZOEKEN NAAR MADMO ZIJN iPHONE! Haha sorry het is zwaar balen dat je je iphone kwijt bent maar je zult er toch echt zelf achteraan moeten. Volgen inderdaad het advies van GTFO op en doe aangifte en vervolgens simpelweg hopen dat hij terug komt! Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS problemen na update: Apps kwijt en lijkt minder stabiel.. | Thirteen | iPhone Apps | 1 | 14-04-11 16:32 |
Iphone kwijt... | michielvh94 | iPhone algemeen | 1 | 12-12-10 00:32 |
nieuwe 3GS cydia kwijt | LJArnoud | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-07-10 08:23 |
iPhone: iPhone 3GS 'unjailbraiken' - ben ik dan alles kwijt ? | dantji | Jailbreak | 9 | 16-07-09 15:19 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
|
|