iPhone 3G SpringBoard crash discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb gister mijn iPhone 3G geupdate van 3.1.3 naar 4.1 en gejailbreakt met redsnow. Sinds de update heb ik een probleem met Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G SpringBoard crash
Hallo
Ik heb gister mijn iPhone 3G geupdate van 3.1.3 naar 4.1 en gejailbreakt met redsnow. Sinds de update heb ik een probleem met Mobile Substrate. Elke keer dat ik dat geinstalleerd heb blijft mn SB crashen naar de Safe mode. En het blijft dat Mobile Substrate nodig is voor heel veel apps en tweaks. ik heb al opnieuw de software erop gezet dit werkte niet. Iemand een oplossing? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zit maar 1 ding op en dat is die tweaks voorlopig niet installeren.
Mobile substrate voorkomt dat je iPhone crasht en zet hem in "safe mode" |
|
|||
|
|||
maar ik ben niet de enige? sbsettings e.d is voor mij echt wel nodig dus moet ik perse downgraden ervoor?
|
|
||||
|
||||
Het is waarschijnlijk 1 van je zovele tweaks die het probleem is.
SB settings werkt perfect op 4.1. |
|
|||
|
|||
je snapt me niet
ik heb cydia der net op staan. ik heb geen 1 tweak geinstalleerd. daardoor ben ik er ook achter gekomen dat het aan mobile substrate ligt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockdown springboard crash iPhone 3G | HighContrast | Jailbreak apps en thema's | 6 | 27-12-10 20:20 |
iPhone: Crash springboard | elbertox | Jailbreak | 0 | 19-08-10 23:32 |
SpringBoard crash | Mik075 | iPhone algemeen | 7 | 04-08-10 02:38 |
springboard crash en rebootprobleem | JamesIII | iPhone algemeen | 5 | 25-06-09 22:44 |
|
|