Iphone 3GS werkt wel maar ZWART scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haloo Mijn Iphone 3GS 16gb heeft zwart beeld Hij werkt wel want als ik de mute knop aan en uit zet trilt hij wel, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS werkt wel maar ZWART scherm
Haloo
Mijn Iphone 3GS 16gb heeft zwart beeld Hij werkt wel want als ik de mute knop aan en uit zet trilt hij wel, en als ik de home knop lang indruk hoor je de spraak funtie werken. als ik hem tijdje niet op lader hang dan gaat die heel erg leeg en als ik hem dan aan de lader hang moet ik zeker 15min wachten todat hij 2x gaat trillen(lader funtie) de pc herkent hem wel en hij is gwn normaal 3.1.3 Er wordt gezegd dat de LCD defect is omdat ik in de zon ook niks zie, dus heb ik een nieuwe scherm erin gezet maar hetzelfde verhaal.. Iemand die het weet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan lijkt het mij niet een probleem van je lcd scherm, misschien de kabel naar je lcd scherm?
|
||||
|
||||
... of de proximitysensor. Je hebt toch niet een hoesje er omheen dat die sensor bedekt? Al eens een herstel gedaan zonder de backup terug te zetten? Denk daarbij wel om belangrijke zaken als contacten e.d.
|
|||
|
|||
Ik denk dat het de proximity sonsor is want kan eigenlijk niet anders want herstellen heeft geen zin
hoe kan ik die sensor testen? of fixen?? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde, heb vanmiddag alles gereset en gedaan. En nu dit weer.. Het scherm blijft pikzwart, behalve een buitenste randje die blijft grijs (kleurloos), heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? En kunnen ze dit eventueel repareren in de Apple Store?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Iphone 3Gs: Zwart scherm | kerel1982 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 22:28 |
Iphone zwart scherm, staat wel aan? | Edder | iPhone algemeen | 2 | 27-04-10 18:25 |
ontvangen gesprek:Scherm zwart , 3GS | master | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 13:32 |
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet | Saik0 | iPhone Apps | 2 | 22-09-08 16:17 |
|
|