Hoe complete restore? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mede Iphoneclubgenoten, Even een technische vraag: Heb de Iphone 4 en problemen met de sensor tijdens het bellen. Lees dat een van de oplossingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe complete restore?
Dag mede Iphoneclubgenoten,
Even een technische vraag: Heb de Iphone 4 en problemen met de sensor tijdens het bellen. Lees dat een van de oplossingen is je Iphone te restoren en als nieuwe telefoon in te stellen, zodat er geen oude data op komt. Nu kan ik de contacten natuurlijk daarna wel handmatig invoeren, maar hoe zit het met de gekochte applicaties? Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt, Christian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gekochte apps kan je gratis opnieuw downloaden. Die zijn namelijk gekoppeld aan je iTunes account.
|
|
|||
|
|||
Ah, dus dan complete restore doen, alle contacten handmatig opnieuw invoeren, applicaties opnieuw downloaden etc.
Weet je ook hoe het zit met Cydia apps? Heb Bitesms en Lockinfo. |
|
||||
|
||||
Die kan je ook opnieuw installeren, na het invullen van je gegevens waarmee je ze voorheen gekocht hebt.
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor de snelle reactie.
Ga er vanavond mee aan de slag. Heb trouwens al wel wat berichten gezien dat 4.2 dit probleem opgelost lijkt te hebben, ik ben benieuwd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore?? | Antiparadox | Jailbreak | 4 | 17-01-09 19:52 |
Hoe lang duurt een restore? | stenito | Archief | 5 | 29-07-08 14:18 |
Hoe krijg ik m'n Iphone toch in restore-mode? | StoffelXYZ | Unlock [archief] | 5 | 03-06-08 12:48 |
hoe restore ik 1.1.2 naar 1.1.1? | appeles | Unlock [archief] | 2 | 22-12-07 22:52 |
|
|