blijvend probleem GPS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3g 16gb iphone. Maar mijn GP werkt niet. Van alles heb ik geprobeerd. Alles wat op internet staat e.d. In Google ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blijvend probleem GPS
Hallo,
Ik heb een 3g 16gb iphone. Maar mijn GP werkt niet. Van alles heb ik geprobeerd. Alles wat op internet staat e.d. In Google maps geen problemen. Hij vindt meteen waar ik sta. Zodra ik een navigatie app opstart, doet hij het niet. Netwerkinstellingen heb ik hersteld. de hele iphone heb ik hersteld, maar ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Dank je!!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Friki,
had hetzelfde probleem met m'n iPhone 4. Bleek ik in de instellingen NADAT ik mijn navigatiesoftware (TT) had geinstalleerd, WEL de instelling 'Locatievoorzieningen' te hebben aangezet, maar NIET daaronder de optie te hebben aangezet om bij mijn navigatiesoftware de locatie bij benadering te bepalen. Nadat ik dit had aangezet, binnen 5 seconden GPS-fix. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem GPS iphone 3G | hublau | iPhone Navigatie | 4 | 18-12-10 10:35 |
iPhone: Herstel iPhone blijvend op 3.0.1 | jackybe67 | Jailbreak | 1 | 18-11-09 21:07 |
GPS Probleem | squixs | iPhone algemeen | 6 | 12-09-09 22:42 |
iPhone 1e gen.: blijvend probleem vernieuwen firmware | koekboy | Unlock | 9 | 04-02-09 18:48 |
Gps probleem? | stylomusti | iPhone algemeen | 15 | 10-01-09 16:17 |
|
|