Gps probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen heb zo juist net een iphone 3g 16gb probleem is gps? hoe werkt het? moet ik wifi aan laten staan? is er en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps probleem?
Hallo mensen
heb zo juist net een iphone 3g 16gb probleem is gps? hoe werkt het? moet ik Wi-Fi aan laten staan? is er en gps programma? en navigatie programma? help me aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je Google maps (kaarten) gebruikt en je druk links onder op dat soort rondje, dan zoekt je iphone waar je nu bent en gebruikt hij gps en Wi-Fi hoeft niet aan te staan
|
|
||||
|
||||
Doe het overigens wel buiten want binnen kan het berijk zuigen... Helemaal als je een hacksim gebruikt...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
zet gprs aan en als bossprefs of sbsettings heb gedownload (jailbreak) dan moet je edge en 3g aan hebben
|
|
|||
|
|||
gps
Citaat:
zijn er gps programma die k op kan zetten of een navigatie programma? en zoja hoe moet ik het op zetten ? srry vrienden heb hem pas vandaag heb julie hulp nodig en dank julie allemaal alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nee bako zo klinkt het alsof het alleen voor T-Mobile is ... Nee kost alleen je internet kosten voor het laden van je google maps...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
als je bij je abbo onbeperkt internet heb gekozen dan kan je gps gebruiken zonder extra te betalen als je een abbo hebt zonder internet dan zal het redelijk veel kosten (vaak) moet je opzoeken bij jouw provider |
|
|||
|
|||
gps probleem
Citaat:
probleem is ik heb geen abonnement tis lostoestel en k gebruik prepaid maar dus er is geen manier of programmas of dergelijke waar je gps gratis kan gebruiken? athans voor iphone navigatie software kan je gewoon gps gebruiken zonder kosten neem k aan? en vrienden weten julie miss of er navigatie software ergens te downloaden is? bijv tom tom ofzo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gps probleem
Citaat:
ik kan hem wel gebruiken maar met Wi-Fi dus alleen maar moet ik dan internetvebinding hebben met Wi-Fi?lijkt me sterk dat je op snelweg draadloos iemand aan het internetten is of is het zo van als je gps gebruikt je Wi-Fi ook aan zetten zodat je gps verbinding heeft? |
|
|||
|
|||
Citaat:
gps werkt absoluut niet met Wi-Fi heb het 7 keer geprobeert met sim er uit en deed niets waarschijnlijk had jij gewoon edge 3g dataroming aanstaan en ook Wi-Fi (verkeerde gedachtes dus) Laatst gewijzigd door bako; 10-01-09 om 14:40. |
|
|||
|
|||
Net nog geprobeerd, maar bij mij doet gps het wel degelijk. Ook zonder simkaart
|
|
|||
|
|||
Zie bijgaande foto
|
|
|||
|
|||
Stylomusti, je profiel staat overigens nog op "ik heb nog geen iphone"
|
|
|||
|
|||
gps probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem GPS iphone 3G | hublau | iPhone Navigatie | 4 | 18-12-10 10:35 |
blijvend probleem GPS | friki | iPhone algemeen | 1 | 21-10-10 12:50 |
GPS Probleem | squixs | iPhone algemeen | 6 | 12-09-09 22:42 |
Hardware: een apart probleem met mijn gps | erikroeier | iPhone Navigatie | 2 | 26-08-09 22:27 |
|
|