//

sms-problemen

sms-problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik zou graag eens willen weten wat ik kan doen om tijdens een sms meer keuze te kunnen krijgen dan de nu "weinige" symbolen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-10, 21:29
Cayenneke Cayenneke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard sms-problemen

Hallo

Ik zou graag eens willen weten wat ik kan doen om tijdens een sms meer keuze te kunnen krijgen dan de nu "weinige" symbolen op mijn Iphone....
De meest gebruikte zijn natuurlijk wel aanwezig , maar de mindere niet, tenzij ik niet weet hoe ik eraan kom... mss door een toetsencombinatie....?
En vooral hoofdletters na elkaar intypen.... grrrrrrr .... vervelend dat je telkens op het pijltje moet drukken... vervelend vooral als je een wachtwoord moet ingeven....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-10, 00:03
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenneke Bekijk bericht
Hallo


En vooral hoofdletters na elkaar intypen.... grrrrrrr .... vervelend dat je telkens op het pijltje moet drukken... vervelend vooral als je een wachtwoord moet ingeven....
2x op de shift toets drukken en je kan zoveel hoofdletters na elkaar typen als je wilt... staat ook gewoon in de handleiding...
  #3  
Oud 25-10-10, 00:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenneke Bekijk bericht
Hallo

Ik zou graag eens willen weten wat ik kan doen om tijdens een sms meer keuze te kunnen krijgen dan de nu "weinige" symbolen op mijn Iphone....
De meest gebruikte zijn natuurlijk wel aanwezig , maar de mindere niet, tenzij ik niet weet hoe ik eraan kom... mss door een toetsencombinatie....?
En vooral hoofdletters na elkaar intypen.... grrrrrrr .... vervelend dat je telkens op het pijltje moet drukken... vervelend vooral als je een wachtwoord moet ingeven....
Als je de e nodig hebt zoals deze é; dan moet je op de e gewoon je vinger blijven ophouden en dan zie je alle soorten e verschijnen, zo moet je ernaartoe glijden of schuiven, int begin is dat wat gewoon worden maar dat went snel.

Je moet eerst eens alles rustig nagaan, meende ik ook deze zaken in dat boekje staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS problemen OS3.0 geodriehoek iPhone algemeen 4 07-07-09 22:54
sms problemen beeldbuis iPhone algemeen 8 03-11-08 19:52
SMS problemen Iceman011 iPhone algemeen 1 18-05-08 10:38
SMS en Bel problemen Marc-R Unlock [archief] 6 31-01-08 16:12
sms problemen nicolas Archief 0 17-12-07 16:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.