Iphone 4 problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 32gb met iOS 4.1. ik heb problemen met mijn iphone en ik heb hem pas een week of 3. hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 problemen
ik heb een iphone 4 32gb met iOS 4.1.
ik heb problemen met mijn iphone en ik heb hem pas een week of 3. hij start soms zomaar opnieuw op, hij freezed het beeld soms bij wat voor app dan ook, en dan moet ik hem eerst uitzetten door op de home button en de aan uit knop tegelijk te drukken. en daarna weer aan doen. soms met een game valt hij uit, dan vervagen de kleuren. en moet ik hem weer opnieuw opstarten. wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een oplossing hiervoor heb ik niet, maar indien je hem hier in ned. bij T-Mobile hebt gehad zal ik meteen terug gaan naar de winkel ermee.
Kans is dan wel dat je de telefoon aanzienlijke tijd kwijt bent, aangezien hij ter reparatie aangeboden wordt. Als je een Pro-assist verzekering afgesloten hebt kan het zijn dat je een leentoestel krijgt. Ik zou hoe dan ook voor je heb wegbrengt een volledige synchronisatie doen. |
|
|||
|
|||
verder kan ik die problemen zelf niet oplossen??
|
|
|||
|
|||
Beste,
mijn iphone 4 is nu 4 jaar oud en de kleuren vervagen (bij iMessage word het blauw heel licht ),en ik denk dat het toestel aan vervanging toe is ! Delen jullie ook deze mening ? |
|
|||
|
|||
Ja ik deel jou mening
|
|
|||
|
|||
alvast merci !
|
|
|||
|
|||
Nieuwste IOS erop helpt ook niet?
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je ,laatste staat erop en IOS 8 is niet geschikt voor de 4 !?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen probleem!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Iphone problemen | _charlie | iPhone algemeen | 4 | 02-02-09 15:13 |
Iphone problemen | brammd | Archief | 1 | 13-01-09 19:39 |
iPhone 1.1.4 problemen | BigM | Unlock [archief] | 18 | 02-04-08 23:40 |
iphone problemen | racoon | iPhone algemeen | 0 | 21-03-08 14:05 |
|
|