iphone problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik me volume op het hardst zet,dit doe ik met de knop aan de zijkant, dan hoor ik de andere haast niet, en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone problemen
Als ik me volume op het hardst zet,dit doe ik met de knop aan de zijkant, dan hoor ik de andere haast niet, en ik wil me hotmail instellen, is dat imap pop of exchange die ik moet kiezen.
En hij zegt als ik internet op ga your not subscribed tot edge terwijl ik onderdtaande ingevuld heb. Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op je iPhone instelt. Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Vul afhankelijk van je provider de volgende gegevens in: T-Mobile APN: internet Username: tmobile Password: tmobile |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 problemen | frankfrankfrankfrank | iPhone algemeen | 12 | 19-08-14 11:39 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Iphone problemen | _charlie | iPhone algemeen | 4 | 02-02-09 15:13 |
Iphone problemen | brammd | Archief | 1 | 13-01-09 19:39 |
iPhone 1.1.4 problemen | BigM | Unlock [archief] | 18 | 02-04-08 23:40 |
|
|