iphone 4 wordt trager discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen Ik heb mij Iphone 4 nu al twee weken. En ik vind dat hij iets trager is geworden dan dat hij in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 wordt trager
hallo iedereen
Ik heb mij Iphone 4 nu al twee weken. En ik vind dat hij iets trager is geworden dan dat hij in het begin was heeft iemand enkele tips |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zet hem wel regelmatig uit (en weer aan)? En sluit je regelmatig applicaties die in de multitasking bar staan?
En pas je profiel informatie even aan... |
|
|||
|
|||
ik zal hem nu wat meer aan en uit zetten. Maar de multitask bar leegmaken dat doe ik nu wel vaak. Maar kan het te maken hebben met de fotos,muziek en apps die erop staan. Maken die mijn Iphone misschien iets trager
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone trager door Jailbreak? | wesselc | Jailbreak | 5 | 21-03-11 19:53 |
Iphone 4 trager na update 4.2.1: apps schokkerig | lions90 | iPhone Apps | 1 | 16-01-11 22:55 |
Voorkomen dat iPhone trager word | Mik075 | Jailbreak apps en thema's | 14 | 28-06-10 20:25 |
iPhone 3G merkbaar trager sinds OS 3 | Bram Jetten | iPhone algemeen | 0 | 26-04-10 15:38 |
Iphone trager na modding | pontifex | Archief | 1 | 21-10-07 15:14 |
|
|