Standard mailprogramma van Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een of andere manier ben ik de postbus "verstuurd" kwijt geraakt en ook heb ik een belangrijk mailtje daar per ongeluk naar verplaatst. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standard mailprogramma van Iphone
Op een of andere manier ben ik de postbus "verstuurd" kwijt geraakt en ook heb ik een belangrijk mailtje daar per ongeluk naar verplaatst.
Hoe kan ik dit mailtje terug naar inbox verzetten ? En Hoe kan ik de postbus 'verstuurd' terug zichtbaar maken ? thnx for any advise Tolarian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je meerdere mailboxen hebt moet je terug naar Inbox en dan onderaan het juiste adres openen. Hoop dat dat het is.
|
|||
|
|||
Helaas niet,
ik had Inkomend Verstuurd prullenmand en nu heb ik slechts inkomend prullenmand resterend, en ik kan dingen verplaatsen naar verstuurd ... maar kan daar niet meer aan :-s en als ik kijk in itunes zie ik nergens die mappen ofzo |
|
||||
|
||||
In iTjoenz zul je die mappen ook niet zien volgens mij.
Misschien is het een optie om je gehele mailbox er ff uit te halen in Instellingen om hem vervolgens weer opnieuw in te stellen. |
|
|||
|
|||
voor mij voelt het eerder aan als een soort instelling van het mailprogramma.
|
|
||||
|
||||
Dan ga je eerst ff in je instellingen kijken of daar iets aan of uit staat wat uit of aan hoort. Maar lijkt me niet dat er een instelling voor is. Klinkt niet echt logisch.
Laatst gewijzigd door Chrisl; 01-11-10 om 21:54. |
|
||||
|
||||
Kijk eens in de mailbox zelf. Dus niet via je iPhone maar met webmail ofzo
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 | kaasdebaas | Jailbreak | 0 | 05-02-11 22:54 |
Ervaringen Web'n'Walk Standard met iPhone | Liquid2ubstanc3 | iPhone algemeen | 4 | 22-08-10 21:31 |
web 'n walk standard bestelt | KadirK | Odido (T-Mobile) | 0 | 26-02-09 04:42 |
|
|