crash 3gs na reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aloha, Ik heb een iPhone 3GS met een jailbreak en iOS4. na het wissen van alle instellingen wil het toestel niet meer opstarten. Ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
crash 3gs na reset
Aloha,
Ik heb een iPhone 3GS met een jailbreak en iOS4. na het wissen van alle instellingen wil het toestel niet meer opstarten. Ook niet via iTunes. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste ..
Ik heb dus hetzelfde gedaan als jij en heb dus hetzelfde probleem , heb je een oplossing voor een leek ?? Ik lees het wel. BVD |
|
|||
|
|||
Dat wordt herstellen.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je precies met herstellen ????
Ik ben een leek wat dit betreft |
|
|||
|
|||
iPhone aansluiten op pc, in iTunes op herstellen knop drukken.
Dit verwijderd en reset wel alles op je telefoon! |
|
|||
|
|||
Ik zal eens kijken of mij dit lukt dat er alles af gaat is oke ik hem hem namelijk 2e hands gekocht.
itunes vind de iphone niet hoe kan ik dan herstellen ?? Laatst gewijzigd door Hennieheertje; 07-11-10 om 17:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! | MCNO | iPhone algemeen | 404 | 14-12-11 10:27 |
iPhone: Crash na jailbreak reset | Elsze | Jailbreak | 2 | 19-04-11 21:51 |
Crash iPhone: reset met 'herstellen reservekopie'-> Appicoontjes niet meer in folders | rooky | iPhone algemeen | 2 | 22-12-10 00:49 |
iPhone: iphone 3g jailbreak reset crash! | iphoneproblemguy | Jailbreak | 1 | 18-09-10 21:33 |
Iphone 3gs reset | Golfje | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 11:23 |
|
|