iphone 4 filmt geen HD meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik heb geupdate naar 4.1 film ik geen hd meer... als ik de camera opstart zie je heel ff hd en dan wordt ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 filmt geen HD meer
sinds ik heb geupdate naar 4.1 film ik geen hd meer...
als ik de camera opstart zie je heel ff hd en dan wordt ie in ene heel wazig. wat kan hier het probleem zijn?? graag jullie reacties..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probleem met de autofocus lijkt mij. Reboot lost het niet op? Dan misschien herstellen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
geen Wi-Fi en geen 3g meer op iphone 3g | mieliewheely | Wi-Fi | 2 | 05-01-11 01:37 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|