Iphone, geen goed beeld? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook is me iphone heel donker qua scherm. Je moet echt goed naar je toe halen, om wat te kunnen zien. Weet iemand wat voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone, geen goed beeld?
Ook is me iphone heel donker qua scherm. Je moet echt goed naar je toe halen, om wat te kunnen zien. Weet iemand wat voor oplossing daarvoor is?
Alvast bedankt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat ie misschien te donker bij je instellingen?
Instellingen en dan helderheid, daar kan je dat verzetten. Maar volgens je profiel heb je nog geen iphone |
|
|||
|
|||
is je verlichting kapot?
|
|
|||
|
|||
Nja ik moet echt goed goed kijken, van dichtbij om te zien waar ik zit en wat ik doe.
Maar heb dus bij instellingen verlichting gedaan. Op helemaal vol. Maar zie niet veranderen. Kan het scherm gewoon kapot zijn |
|
||||
|
||||
Defect backlight
|
|
|||
|
|||
Uhm zit dat in de scherm? want kan je de scherm met wat tools zoals schroefjes los halen.
Zuignapje op het scherm en dan voorzichtig trekken, en zo due backlight in de scherm vernieuwen? |
|
||||
|
||||
Ik zou er zelf niet aan beginnen. Maar ik ben dan ook niet zo handig ;-)
|
|
|||
|
|||
Nja, is nu dus gebeurd.
Heb even een handleiding gevolgd,, en het is gelukt. Nu doet het scherm het wel, alleen ik weet niet voor hoelang, is niet een echte apple scherm/maar imitatie scherm... |
|
||||
|
||||
Heb je geen garantie op je iphone?
|
|
|||
|
|||
Nee deze iphone heb ik gekregen.
Weet verder niks van die iphone, en waar die is gebruikt. En waar die vandaan kwam. Ik weet alleen dat het een frans toestel was... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
iPhone licht wel op, geen beeld | BK81 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-10 14:10 |
Iphone geeft geen beeld mee | richief | iPhone algemeen | 4 | 05-04-10 18:14 |
Geen beeld meer op iPhone | JanR | iPhone algemeen | 4 | 27-02-10 11:56 |
Iphone geen beeld!! | necarten | iPhone algemeen | 3 | 20-10-08 12:18 |
|
|