programma's op achtergrond uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn batterij is vrij snel leeg (binnen 24 uur), maar nu is mijn vraag of je ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma's op achtergrond uitschakelen
Hallo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn batterij is vrij snel leeg (binnen 24 uur), maar nu is mijn vraag of je ook programma's die op de achtergrond draaien kan uitschakelen. Bedoel daarna bv, msn, facebook, die kan ik dan bv aanzetten wanneer ik er gebruik van wil maken Had al gezocht maar kon het eigenlijk nergens terug vinden Groetjes, Ria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Twee keer de home knop indrukken en vervolgens op een icoontje drukken totdat er een verbod bordje verschijnt.
|
|||
|
|||
Hoi Jemmie
Dank je wel Hoop dat ik nu wat langer met mijn batterij kan doen Groetjes Ria |
|
|||
|
|||
programma's op achtergrond uitschakelen
Hoi allemaal,
Vraag. Is er al ergens door iemand een App gevonden die alle (meerdere) op de achtergrond draaiende applicaties tegelijkertijd in 1 klik kan uitzetten? Ik weet uiteraard van de mogelijkheid om via de homebutton 2 keer aan te klikken etc, maar dan dien je daarna dus elke losse app afzonderlijk uit te zetten. Wat ik bedoel is dus echt een afzonderlijke app zoals die wel te vinden is voor de Samsung Galaxi. Oh ja misschien niet onbelangrijk met betrekking tot mijn vraag is dat mijn iPhone origineel en niet gejailbraiked is. In afwachting gr. KAjokasi |
|
|||
|
|||
Kajokasi dat kan idd met jailbreak, anders niet
Backgrounder geloof ik. |
|
|||
|
|||
programma's op achtergrond (ineens) uitschakelen
Need iPhone,
bedankt voor je reactie. Ik had echter gehoopt dat iemand een app wist waarvoor geen jailbrake of anderszins nodig was. Zoals ik al had aangegeven is en blijft mijn toestel volledig origineel. Ik heb ooit ook een vraag gesteld mbt een app om bluetooth sneller aan te kunnen kiezen ivm een "oortje" Ik heb toen ook eigenlijk alleen maar jailbrake antwoorden gehad en wat bleek...... Na door blijven zoeken mijnerzijds vond ik op den duur toch de app Blueon die een groot gedeelte van mijn wensen beantwoorde. Op grond van vorenstaande hoop ik dus dat er wel iets is. Afwachten maar. Nogmaals bedankt. gr. KAjokasi |
|
|||
|
|||
Is zover ik weet inderdaad niet mogelijk zonder jailbreak. Voor de mensen met jailbreak kan je removeBG gebruiken als toggle in sbsettings.
|
|
|||
|
|||
Ik had gehoopt dat deze 'feature' in iOS 4.2.1 zou zitten maar helaas. Ik ga niet jailbreaken. Jammer dat dit soort functies niet standaard erin zitten bij Apple's eigen iOS.
|
|
|||
|
|||
Daar sla je de spijker op zijn kop: sommige functies zijn niet standaard. Reden voor mij om te jailbreaken. Dan krijg je er een hoop extra functies bij.
Ik gebruik zelf multicleaner(cydia). Kun je per app zelfs aangeven of ie wel of niet op de achtergrond mag blijven draaien. Heb hem zo ingesteld dat door even te schudden alles meteen wordt afgesloten. Geen gedoe met 2x de homeknop en elke app afzonderlijk afsluiten... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's | Sheonis | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 14:32 |
3g uitschakelen | hrorije | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 15:22 |
achtergrond 4.0 fw? | jcpearl | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-05-10 17:04 |
T9 uitschakelen | MisterM24 | Archief | 1 | 09-10-08 12:37 |
3G uitschakelen. | karta | iPhone algemeen | 10 | 22-09-08 14:29 |
|
|