//

herkomst iphone?

herkomst iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 3GS met iOS 4.1 helaas nu gesimlockt door die rot update stom van me geweest zit er al een tijdje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-10, 21:55
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard herkomst iphone?

Hallo ik heb een iphone 3GS met iOS 4.1 helaas nu gesimlockt door die rot update stom van me geweest zit er al een tijdje mee en een t mobile kaart pakt hij ook niet. Dus hij komt niet uit nederland hoe kan ik er achter komen uit wat voor land hij komt en welke provider hij heeft?

Zoek me namelijk een ongeluk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-10, 21:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ga naar Instellingen / Algemeen / Info en zoek daar het modelnummer op. Zoek daarmee even in google en je zal waarschijnlijk het land zelf kunnen vinden
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 10-11-10, 21:59
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Hallo thnx maar kom niet meer in mijn iphone op springboard kan alleen noodoproepen door die stomme simlock en krijg 4.1 niet geunlockt iedereen zegt dat ik tot 4.2 moet wachten om hem te unlocken vanwege baseband en dan is het nog maar de vraag of het lukt aangezien hij buitenlands is.
  #4  
Oud 10-11-10, 22:07
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Achter op de doos staat het modelnummer ook. Staat achter Part No. en begint als het goed is met een 'M'.
  #5  
Oud 10-11-10, 22:12
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb geen doos ervan heb hem 3 maanden particulier gekocht en diegene had geen doos meer kan de imei code wel zien als ik heb aanzet maar kan niet vinden wat voor land is denk ik wel noodzakelijk om te weten waar hij uit komt.
  #6  
Oud 10-11-10, 22:31
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Start hij wel wanneer je de iPhone zonder sim kaart opstart.

Ik verwacht als ik alle berichten lees wel dat er nadat ios 4.2 uitkomt na enkele dagen tot, misschien in het ergste geval, enkele weken een unlock komt.
Maar dit is mijn interputatie van de berichten/ geruchten welke op internet rondzwermen.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #7  
Oud 10-11-10, 22:35
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Ja hij start op maar komt niet in springboard met of zonder sim lukt gewoon niet.
Ik hoop het aangezien hij uit het buitenland komt weet ik niet of ze hem wel kunnen unlocken.
  #8  
Oud 10-11-10, 22:42
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

De herkomst heeft niets te maken met het wel of niet software matig te kunnen unlocken, alleen om hem hardware matig te unlocken kan dit een rol spelen.

Het opstarten zonder sim kaart moet volgens mij wel gewoon lukken.
Zelf nooit te maken gehad met een simlocked iPhone dus zeker weet ik het niet.
Heb je hem ook echt uit gezet en daarna de sim verwijdert?
  #9  
Oud 10-11-10, 23:01
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Ok.

Als ik hem opstart zonder sim kaart kom ik ook niet in springbord dan krijg ik weer stekertje met itunes of noodoproep alleen kom er niet in anders had ik hem wel via cydia ge unlockt.

Ik hoop het is wel stom dat het zo lang moet duren tot ze een unlock voor iOS 4.1 hebben zeg..

Naja nog 2 weekjes en dan hoop ik hem weer werkend te hebben anders verpats ik hem wel en neem ik een abbo op de 4GS denk ik dan maar of galaxy s.
  #10  
Oud 10-11-10, 23:08
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Voor 4.1 is er geen unlock en zal er ook niet komen, maar waarschijnlijk wel voor 4.2 welke waarschijnlijk deze week nog uitkomt.
Maar als jij sneller een unlock voor de iPhone kan maken ga je gang, je zal veel respect afdwingen van een ieder op deze site
  #11  
Oud 10-11-10, 23:14
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Kon ik het, maar kan je veel geld mee verdienen hoe bedoel je geen 4.1 unlock btw heb 4.1 erop als 4.2 uitkomt kunnen ze 4.1 toch wel unlocken.

Het probleem is dat ik de baseband ook geupdate heb naar die van 4.1 anders kon ik hem jailbreaken.
  #12  
Oud 10-11-10, 23:23
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Jailbreak staat los van unlocken. Je zal wel moeten jailbraken om te kunnen unlocken, anders kan je niet in het ios, maar niet andersom.

Wat ik bedoelde te zeggen dat er geen unlock komt voor 4.1 is dat de unlock voor de baseband van 4.1 niet wordt uitgebracht maar voor de baseband van 4.2 als deze dus geupdate wordt komt er alleen voor de nieuwe baseband een unlock.

Dit is wat ik gelezen heb in de diverse artikelen en tweets van de dev teams die de unlock gaan uitbrengen.
  #13  
Oud 11-11-10, 00:03
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Maar met die unlock voor 4.2 die deze week moet uitkomen kun je iOS 4.1 toch ook unlocken of moet ik dan op 4.3 wachten?
  #14  
Oud 11-11-10, 00:08
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Nee dan kan je gewoon naar 4.2 updaten en vervolgens jailbreaken en daarna de unlock uitvoeren. Dit zijn dus wel drie verschillende update welke niet noodzakelijk tegelijk hoeven uit te komen.
Eerst de officiele update van apple naar 4.2, daarna de jailbreak van de ios en daarna de unlock van de baseband.
  #15  
Oud 11-11-10, 00:42
xatlad xatlad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Ok naja ga werk na dat gsm shop winkeltje zal ze nu wel lukken anders koop ik er nooit een telefoon meer snap er namelijk geen drol van.

Komt wel goed hoop ik anders binnekort 4g of een andriod

Bedankt voor je hulp nu snap ik al wat meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: land van herkomst van 3GS met modelnummer MC133NF/B ? Ceetn87 Unlock 10 30-03-10 16:57
iPhone 3G: Land van herkomst ontdekken, iPhone 3G Deed Unlock 1 02-03-10 03:39
Herkomst Iphone lispel Archief 1 17-08-09 23:34
iPhone 3G: Herkomst Iphone lispel Unlock 0 17-08-09 23:32
Herkomst Iphone thomas89 iPhone algemeen 8 14-05-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.