Herkomst Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een klein probleem, mijn vriend heeft via een actie een iphone 3G gekregen. Hij was natuurlijk heel blij, maar jammer genoeg werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herkomst Iphone
Ik heb hier een klein probleem, mijn vriend heeft via een actie een iphone 3G gekregen. Hij was natuurlijk heel blij, maar jammer genoeg werkt de Wi-Fi niet naar behoren. Ik zou hem daarom graag opnieuw eens proberen te herstellen, maar nu vraag ik mij af hoe hij geunlockt is. Ik veronderstel officieel, maar kan ik dat op 1 of andere manier te weten komen? Zodat ik hem eens kan proberen te herstellen in Itunes. Hij gebruikt er gewoon een proximus simkaart in.
Mvg Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is yellowsn0w geinstalleerd? Staat er Cydia of Installer op?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ga er dan maar vanuit dat het een simlockvrije is en je je nergens zorgen hoeft over te maken.
Tenzij hij een unlocksim gebruikt? (kaartej dat achter de simkaart steekt) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja oke bedankt allemaal, we hebben hem succesfol nog eens kunnen herstellen. Maarl het Wi-Fi probleem blijft.
|
|
|||
|
|||
heb je na het herstellen een back-up teruggezet? Best niet doen want dan bestaat de kans dat het probleem zich ook terugplaatst
|
|
|||
|
|||
Vind je geen Wi-Fi netwerken of krijg je geen verbinding met je eigen netwerk? Als je geen verbinding kan maken met je netwerk, hoe heb je deze beveiligd? Grote kans dat je misschien je MAC filter aan heb staan waardoor je eerst in je router je MAC adres van je iphone moet ingeven voordat je iphone verbinding kan maken.
|
|
|||
|
|||
Ah dat kunnen we nog wel eens testen, maar hij vind echt niks van netwerken. Dus aan het Mac adres zal het wel niet liggen. Ik kan mijn iphone first gen gewoon naast leggen en netwerken vinden, maar hij vind niks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herkomst iphone? | xatlad | iPhone algemeen | 14 | 11-11-10 00:42 |
iPhone 3GS: land van herkomst van 3GS met modelnummer MC133NF/B ? | Ceetn87 | Unlock | 10 | 30-03-10 16:57 |
iPhone 3G: Land van herkomst ontdekken, iPhone 3G | Deed | Unlock | 1 | 02-03-10 03:39 |
Herkomst Iphone | lispel | Archief | 1 | 17-08-09 23:34 |
iPhone 3G: Herkomst Iphone | lispel | Unlock | 0 | 17-08-09 23:32 |
|
|