Kan niets meer doen met iPhone ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Ik verkocht vroeger iPhones ( 3G ) en nu heeft een klant een probleem. Hij zegt dat hij de iPhone een week niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niets meer doen met iPhone ?
Hallo Iedereen,
Ik verkocht vroeger iPhones ( 3G ) en nu heeft een klant een probleem. Hij zegt dat hij de iPhone een week niet heeft gebruikt en dat plotseling toen hij hem weer wilde gebruiken, het "connect to itunes"-logo. Nu heb ik hem al proberen te herstellen naar : 2.2.1,2.2,2.0.2 en bij elke poging geeft hij error 1604 ? Ik heb al het volgende geprobeerd: - iTunes deinstalleren - Op een andere pc geprobeerd - PC opnieuw opgestart. Kan iemand mij helpen ? Mvg Rijkers F. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je wel DFU mode?
|
|||
|
|||
Ja ik zit in DFU denk ik.
|
|
||||
|
||||
Je doet het altijd met shift-klik veronderstel ik? probeer eens gewoon op herstellen te duwen.
je zit in DFU als je iphone scherm volledig zwart is, en de computer hem herkent in 'herstelmodus;. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone en itunes doen niets meer. | robindinho | iTunes | 1 | 09-07-10 13:48 |
kan niets doen met itunes 9.01 | antwan | iTunes | 0 | 16-04-10 13:36 |
2.2.1 iphone gelockt en niets meer aan te doen | groochy | iPhone algemeen | 13 | 04-05-09 16:01 |
steeds code/tekst in beeld kan verder niets meer doen | iPanther | Archief | 1 | 14-07-08 19:37 |
iPhone geblokkeerd, nu 1.1.3 en kan er niets meer mee doen... help!!! | sigi666 | Archief | 2 | 19-01-08 14:52 |
|
|