aptbackup will niet restoren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, ik heb een probleem. Ik ben gisteren van 4.0.1 naar 4.1 gegaan en wilde graag m'n cydia apps behouden enzo.. Dus, wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aptbackup will niet restoren
Hoi iedereen, ik heb een probleem.
Ik ben gisteren van 4.0.1 naar 4.1 gegaan en wilde graag m'n cydia apps behouden enzo.. Dus, wat ik heb gedaan is: -Backup gemaakt met aptbackup -Die op m'n mac gezet -Backup gemaakt met itunes -4.1 er opgezet en gejailbreaked met redsn0w -itunes backup teruggezet -aptbackup geinstalleerd -aptbackup backup terug gezet En nu wil aptbackup dus niet restoren... Als ik op restore druk krijg ik dit: "Restore can only happen after a backup has been preformed and the iphone as been restored." Maar ik heb gerestored etc.... Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AptBackup | Zhane | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-02-11 16:41 |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
aptbackup na IOS4 | Untamed67 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-07-10 10:03 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|