Update 4.2 GM Baseband 5.15.04 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb vorige week geupdate naar 4.2 GM maar heb daarna gelijk weer 4.1 gezet maar mijn baseband versie is wel hoger geworden. Nou heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update 4.2 GM Baseband 5.15.04
Hallo,
Heb vorige week geupdate naar 4.2 GM maar heb daarna gelijk weer 4.1 gezet maar mijn baseband versie is wel hoger geworden. Nou heb ik gelezen dat greenp0ison een unlock zou vrijgeven wanneer 4.2 uit zou komen maar hoe kan ik met mijn huidige baseband wel unlocken? Zo nee, hoe zou ik mijn baseband kunnen downgraden. Alvast bedankt, Upodtouch |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan je huidige baseband niet unlocken en ook niet downgraden. Je zult moeten wachten tot 4.2 uitkomt, hierna zal het dev-team een unlock vrijgeven als het goed is.
|
|||
|
|||
Basebands kunnen (bijna) nooit worden gedowngrade!
|
|
|||
|
|||
Lekker voor je. Had je maar beter moeten opletten/ shsh opmoeten slaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
SHSH blobs opslaan helpt alleen om te downgraden naar een oude firmware voor een eventuele jailbreak; de baseband blijft op het hoogste/nieuwste niveau en is dan nog steeds niet te unlocken...
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
update 4.1.2 cust FW behoud baseband | master | iPhone algemeen | 4 | 08-03-11 13:11 |
iPhone 3GS: Behoud baseband met update 4.1 | bangnl | Unlock | 2 | 12-10-10 13:00 |
iPhone: Wel of geen baseband update? | Burnd | Jailbreak | 5 | 28-06-10 10:34 |
|
|