Twitter update niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe iphone 4 en heb het programma twitter geinstalleerd. Hiervoor had ik een HTC Hero en zodra ik een nieuw bericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter update niet goed
Ik heb net een nieuwe iphone 4 en heb het programma twitter geinstalleerd. Hiervoor had ik een HTC Hero en zodra ik een nieuw bericht had kwam deze direct omhoog. Ik merk dat mijn twitter nu bijna niet update. Soms kijk ik en heb ik opeens 20 nieuwe berichten, maar daarvoor moet ik de app wel opstarten. Heeft iemand enig idee hoe ik zorg dat hij beter update?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter voor iPhone werkt niet meer na update onder fw 3.1.x | eentje | iPhone Apps | 29 | 10-08-10 00:34 |
berichten werkt niet goed na update ios4 | Aeron | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 17:04 |
Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg | Sander3991 | iPhone algemeen | 6 | 24-02-10 23:44 |
Mac OS X: podworks werkt niet goed meer na update 3.0 | roleo | iTunes | 0 | 24-06-09 11:56 |
|
|