Reservekopie voor bijwerken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3G 8GB met FW 3.1.2 gejailbreaked. Nu wil ik hem upgraden naar 4.1 daarvoor iTunes 10.1.0.54 geinstalleerd. Start iTunes op. Sluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie voor bijwerken
Hallo,
Ik heb een 3G 8GB met FW 3.1.2 gejailbreaked. Nu wil ik hem upgraden naar 4.1 daarvoor iTunes 10.1.0.54 geinstalleerd. Start iTunes op. Sluit de Iphone aan via USB. Klik op de bijwerk button. Krijg ik de melding:Reserve kopie maken en dat duurt, dat duurt, dat duurt..oneindig lang. Uiteindelijk heb ik het maken van de reserve kopie afgebroken. Zowel PC als iPhone een keer opnieuw opgestart echter zonder verbetering. Wat gaat hier fout en hoe los ik dat op. Mvg, HaIpho |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Indien je veel foto's en muziek en dergelijke hebt zal het inderdaad een poos duress. Ik zou hem gewoon een poos laten hangen aan de pc.
|
|
||||
|
||||
Me Moederke had precies hetzelfde.. schijnt fout in Iphone gezeten te hebben.> Enige oplossing was herstellen.> En erna alle contacten handmatig teruggezet en proggies etc gesynct..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Waar zit de knop 'GENIUS BIJWERKEN' in de itunes-store?(voor genius mixed) | reporterdavid | iTunes | 1 | 28-07-12 12:52 |
Wachtwoord voor reservekopie?? | Cha3lot | iTunes | 2 | 11-11-10 13:06 |
probleemloos bijwerken? | azertyazerty | Jailbreak | 1 | 30-06-10 20:01 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Windows: Podcast Bijwerken | cheiz | iTunes | 5 | 03-06-08 23:22 |
|
|