Ipod touch is langzaam op 4.2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb op mijn itouch 2g ios 4.2.1 GM staan en hij is nu erg langzaam (8 gig) en ik kan hem niet downgraden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch is langzaam op 4.2.1
Hoi ik heb op mijn itouch 2g ios 4.2.1 GM staan en hij is nu erg langzaam (8 gig) en ik kan hem niet downgraden naar 4.0 kan ik hem dan wel downgraden naar 4.0 GM
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iclarified.com bij tutorials vind je je antwoord
|
|||
|
|||
hoezo kun je niet downgraden?
Kan wel... Alleen op het laatst zal iTunes zeggen dat je iPod in recovery zit en daar moet je hem uithalen dmv tinyumbrella |
|
|||
|
|||
Tnx maar op ipod is ie niet telezen
Kan je dat anders uitleggen (ben een noob met sommige dingen) Laatst gewijzigd door WDS001; 22-11-10 om 19:18. Reden: MQuote knop gebruiken aub. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 2g 8gig MC jailbreakme.com iPod/Safari crasht | forrestgumpx | Jailbreak | 9 | 22-08-11 12:30 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|