//

Exchange probleem, mail blijft binnen domein

Exchange probleem, mail blijft binnen domein discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na enkele dagen proberen, zoeken op internet en veel hulp middels dit forum heb ik eindelijk mijn Exchange werkend gekregen op mijn iphone. Alleen sta ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-10, 18:06
Roccade Roccade is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 230
Question Exchange probleem, mail blijft binnen domein

Na enkele dagen proberen, zoeken op internet en veel hulp middels dit forum heb ik eindelijk mijn Exchange werkend gekregen op mijn iphone.

Alleen sta ik nu voor het volgende probleem;

Ik heb windows 2003 r2 draaien met daarop exchange 2003 sp2, dit werkt inmiddels met mijn iphone via OMA en met de webbrowser via OWA.

Op mijn server haal ik twee pop-accounts op middels een popconnector (@home accounts). Ik weet dat dit een beetje een overkill is maar dit werkt nu eenmaal het prettigst voor mij.

Nu heb ik de volgende accounts op mijn exchangeserver, user1@home.nl en user2@home.nl.

HET PROBLEEM;
zodra ik vanaf user1 een mail stuur naar user2 dan handelt exchange dit af, hij wordt dan niet naar mijn pop account verzonden. Op zich is dit geen probleem. Het probleem doet hem voor als ik een familielid wil mailen dit ook een @home account heeft maar niet op mijn exchangeserver staat.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat alle mail, ookal komt het account in exchange voor, toch via mijn smtp naar internet wordt verzonden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail(Gmail exchange) ophalen blijft zo af en toe haperen Rowinvd iTunes 0 05-11-10 21:12
Twee exchange accoutns met zelfde domein?? parrish iPhone algemeen 6 10-09-10 15:45
Mail probleem bij gebruik van Exchange davidkennis iPhone algemeen 1 26-09-08 16:50
Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein haaggie iPhone algemeen 0 24-01-08 10:36
Gmail probleem mail binnen halen PriZe iPhone algemeen 4 23-01-08 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.