Twee exchange accoutns met zelfde domein?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil 2 exchange accounts instellen op mijn iphone met firmware 4.02. De accounts hebben dezelfde domein. Dit staat iphone niet toe heeft iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twee exchange accoutns met zelfde domein??
Ik wil 2 exchange accounts instellen op mijn iphone met firmware 4.02. De accounts hebben dezelfde domein. Dit staat iphone niet toe heeft iemand een oplossing hiervoor zonder jailbreak?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, is er niet. Je kan maar met 1 exchange account werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of het mogelijk is om 2 exchange accounts van het zelfde domein in te stellen weet ik niet. |
|
|||
|
|||
Klopt 2 exchange is zeker mogelijk, probleem is alleen de domeinnaam ik heb nl een persoonlijke mail box en een algemene deze laatste wil ik ook graag naar mn email pushen
|
|
|||
|
|||
Is het ook misschien mogelijk om 2 (exchange) agenda's van 2 verschillende exchange mailadressen op de iphone te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan. Aan de hand van een gekleurd bolletje kan je dan zien welke agenda van welk exchange account is.
Dit had je gewoon kunnen proberen.. Dan had je het al geweten. |
|
|||
|
|||
fonta, ben niet zoooo achterlijk! Heb 8 verschillende agenda's op m'n iphone...! vinkje voor alle agenda's en m'n pc staat wel aan.... kan alleen niet de activiteiten van 2 agenda's zien die van 2 exchange-mailadressen(van dezelfde server) zijn....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange probleem, mail blijft binnen domein | Roccade | iPhone algemeen | 0 | 21-11-10 18:06 |
Zelfde exchange gegevens op 2 ipads | my00 | iTunes | 5 | 30-09-10 17:30 |
Twee simkaarten, zelfde nummer. | Duprezz | Overige providers Nederland | 6 | 29-01-10 00:54 |
Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein | haaggie | iPhone algemeen | 0 | 24-01-08 10:36 |
|
|